sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Leppoisa sunnuntai

Tänään nukuin hyvillä mielin pitkään, heräsin vasta puolen päivän aikoihin eli unta tuli vedettyä palloon melkein kellon ympäri :) Oli tosi kivaa, kun ei tarvinnut mennä mihinkään vaan sai kaikessa rauhassa olla peiton alla. Nykyisin oon huomannut että nukkuisin joka päivä yhtä paljon, jos ei täytyisi mennä johonkin; labraan, lääkärille, asioille ... Olenkin yrittänyt mahdollisuuksien mukaan sopia menojani vasta iltapäivälle, näin mulle jää enemmän aikaa nukkua. Tietty mun lääkkeet näyttelee hyvin suurta osaa siinä, että nukun paljon. Kyllä mä silti mieluiten nappaan illalla pillerin kuin kärsin unettomuudesta.

Herättyäni söin kaikessa rauhassa aamupalan eli paahtoleipää pari viipaletta sekä kahvia. Sitten lähdinkin kuntosalille, jossa ei juurikaan ollut ketään. Tämä tarkoitti että sain rauhassa treenata ilman sen kummempia jonotteluja laitteisiin. Huomenna olisi tarkoitus taas mennä salille, yritän jos pääsisin liikkeelle suunnilleen samoihin aikoihin.

Reilun viikon verran vielä pitää odotella, ennen kuin AVA:lla alkaa fitnesspäiväkirjat. Mukanaolevat naiset vaikuttaa ihan mielenkiintoisilta tyypeiltä. Mukanaolijoista ainoastaan se Venla on jotenkin tuttu, jonka joskus oon Salkkareista bongannut. Varmaan saan sarjasta itselleni rutkasti tsemppiä ja motivaatiota omaan projektiini. Mä en mitään muuta halua niin paljon kuin olla hoikka perhonen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti