torstai 30. huhtikuuta 2015

Täällä ollaan edelleen

Kuten otsikkokin sen sanoo, olen yhä elävien kirjoissa. Viime postaukseni jälkeen mietin oikein kunnolla asioita, ja totesin, ettei mun aikani lähteä ole ihan vielä. Tilanne, jonka takia olen äärimmäisen ahdistunut, on edelleen "päällä". Ajattelin kuitenkin, ettei se saa estää mua elämästä; on niin paljon kaikkea nähtävää & koettavaa.

Olenkin yrittänyt keksiä itselleni mieleistä tekemistä: kuntosalilla oon pyrkinyt käymään muutaman kerran viikossa, muoti- ja sisustuslehtien selaileminen sekä ihan vaan telkkarin tuijottaminen. Viime maanantaina olin "ajoittanut" kuntosalikäyntini siten, että olisin ehtinyt Etelän SYLIn kahvihetkeen, mutta jostain syystä mulle tuli sellainen fiilis, etten voi mennä sinne :(. Jälkeenpäin harmittelin, miksen vaan rohkaissut mieltäni & mennyt Kaapelitehtaalle, ehkä sitten ensi kerralla ...

Olen myös löytänyt kivoja blogeja, joissa käsitellään ns. lifestylea, muotia ja sisustusta. Blogien kirjoittajien elämäntilanne on täysin erilainen kuin omani tällä hetkellä, mutta ehkä juuri siksi niitä on mukavaa lueskella & haaveilla ihanista laukuista, vaatteista ja matkoista ... Tässä muutamia suosikkejani:
- divaaniblogit/adalminassecret
- mariannan.indiedays.com
- alexadagmar.com
- rantapallo.fi/mungolife
- divaaniblogit/charandthecity
- lily.fi/blogit/pupulandia
- lindajuhola.com

Tällaista tällä kertaa ... En osaa sanoa, koska seuraava postaus tulee, mutta toivottavasti sen aihe ei ole niin synkkä kuin edellisellä kerralla. Mukavaa kevään jatkoa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti