tiistai 21. huhtikuuta 2015

Ratkaisu?

Pahoittelen taukoa blogissani. Oon ollut (ja olen edelleen) niin alamaissa, ettei oikein mikään huvita. Kuntosalilla just jaksan käydä muutaman kerran viikossa. Kirjoja tykkäisin lukea, ei vaan huvita. Kotityöt ei yhtään inspiroi & villakoiria on kummasti tullut lisää ... Tällä hetkellä mun elämä on melkoisen solmussa  niin pahasti, että tuntuu ettei mulle jää kuin yks vaihtoehto. Jätän tarkemmat yksityiskohdat kertomatta, koska en halua että mut tunnistetaan tästä blogista. Tuo otsikossa mainittu ratkaisu vaikuttaa ainakin omassa mielessäni hyvin yksinkertaiselta; ehkä olis kaikille parasta, jos alkaisin vaan suunnittelemaan omia hautajaisiani. Toisaalta, eihän niillä olisi suurtakaan väliä. Kuka nyt mun hautajaisiin muka tulisi, kun mulla ei niitä ystäviä oo? Oon täydellisessä umpikujassa, mistä ei tunnu olevan ulospääsyä. Haluan vain nukkua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti